Efter jobbet på Djurgården

Nöjesfält är kul, det hörs ju på namnet. Gröna Lund är inte bara anrikt, jättedyrt och trångt, det är också ett prima ställe för femkamp!

Försommarkvällen bjöd på strålande väder och lagom långa köer. Dessvärre stängde parken lite tidigt men alla verkade nöjda ändå.

Tur att jag är en bra förlorare.